torsdag 2. februar 2012

Dypdykk i arkivet

Var å rusla en tur i fjæra i dag, og gikk meg på en oter som løp det beste den kunne med en fisk i kjeften. Tredje gangen jeg er på akkurat det stedet, og hver gang har jeg sett oter. Denne gangen var den for kjapp for meg, men jeg tror det skal være mulig å få tatt noen bra bilder bare jeg planlegger litt bedre. Står et gammelt styrhus fra en sjark parkert i fjæresteinene, og der kan jeg nok sitte på "lur" og vente:)

Legger inn noen bilder fra en flott ettermiddagsstund i fjor sommer:







Unna vei, her kommer jeg!


Starthjelp:)

2 kommentarer:

  1. Liker bildene du legger ut på bloggen. Kvikk og kanskje uventet komp som fenger. Gjelder også tittelbildet som jeg er usikker på symbolikken i. Blir spennende å se flere av dine bilder.
    Mvh Hans K.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar, Hans K.
      Jeg er stadig på jakt etter naturfoto, men liker også å leke meg med det abstrakte. Håper å kunne glede deg med flere bilder etterhvert:)

      Slett